להיות זכיין פלאג אין פירושו להיות הבעלים של המותג והחוויה באיזור מוגדר, להשקיע- הן בזיכיון והן בהקמה של מתחם הבילוי, ולקבל- את ההדרכה וההכשרה המקצועית שלנו, את הליווי העסקי ואת התשתית הטכנולוגית והשיווקית של קבוצת פלאג אין.
כדי להיות זכיין פלאג אין נדרשת ממך- בראש ובראשונה- אהבה למוזיקה ולבני אדם. שתי האהבות האלה הן דרישות סף, ועליהן לא נקיים משא ומתן.
ואם עברנו בשלום את הסף הזה, אפשר להתקדם אל הדרישות הבאות לקראת היותך זכיין פלאג אין. המתחמים שלנו הם מושקעים, מאובזרים ומפנקים, וזה אומר שנדרשת השקעה רצינית בהקמה של כל מתחם. הרבה יותר מכפי שנדרש בהקמה של בית קפה או מסעדה.
בכמה כסף מדובר? את המספרים אנחנו מעדיפים לחשוף בהקשר הרחב יותר, בפגישה שבה גם נשוחח על היקפי הפעילות המתוכננים, התכנית העסקית וכל השאר.
אבל חשוב להגיד כבר בשלב הראשוני הזה- זכיין פלאג אין נדרש להשקעה משמעותית.
דרישה נוספת וחשובה שלנו ממועמד לזכיין פלאג אין היא ניסיון עסקי. האדם בו נפקיד את האחריות על המותג שלנו- זכיין פלאג אין- הוא אדם שחייב להיות עם קילומטראז' עסקי, מי שיודע לנהל ולהוביל עסק, לנהל עובדים ולרתום אותם להעניק חוויה סוחפת ללקוחות. ובקיצור- אהבת אדם, אהבה למוזיקה, כסף להשקעה וניסיון עסקי.