הנחה של 5% למזמינים באתר:
בחר סניף
סגור

שליחת ההודעה
נכשלה,
אנא נסה שנית

ההודעה נשלחה בהצלחה

זכיינות

זכיין בפלאג אין

להיות זכיין פלאג אין פירושו להיות בעל עסק עצמאי- עם כל התמיכה והגב המקצועי של רשת פלאג אין, עם התשתית הטכנולוגית המתקדמת ועם הניסיון הניהולי, השיווקי והיזמי של הקבוצה.

מתחמי הבילוי של רשת פלאג אין הם חלק ממגמה עולמית שהפופולריות שלה הולכת וגוברת- ואנו רואים כי גם בישראל תרבות הפנאי משגשגת והופכת מגוונת ועשירה.

לאחר בדיקה עסקית וכלכלית מעמיקה בחרנו בשיטת הזכיינות כדי להביא את החוויה של פלאג אין אל כמה שיותר ישראלים- בכל הארץ.

שיטת הזכיינות יעילה במיוחד בתרגום של קונספט שיווקי ברור ומהודק, המציע ללקוח חוויה ייחודית- וזה בדיוק מה שאנחנו, בקבוצת פלאג אין, מציעים: גם ללקוח, וגם לזכיין פלאג אין.

להיות זכיין פלאג אין: מה זה דורש, מה זה אומר?

להיות זכיין פלאג אין פירושו להיות הבעלים של המותג והחוויה באיזור מוגדר, להשקיע- הן בזיכיון והן בהקמה של מתחם הבילוי, ולקבל- את ההדרכה וההכשרה המקצועית שלנו, את הליווי העסקי ואת התשתית הטכנולוגית והשיווקית של קבוצת פלאג אין.

כדי להיות זכיין פלאג אין נדרשת ממך- בראש ובראשונה- אהבה למוזיקה ולבני אדם. שתי האהבות האלה הן דרישות סף, ועליהן לא נקיים משא ומתן.

ואם עברנו בשלום את הסף הזה, אפשר להתקדם אל הדרישות הבאות לקראת היותך זכיין פלאג אין. המתחמים שלנו הם מושקעים, מאובזרים ומפנקים, וזה אומר שנדרשת השקעה רצינית בהקמה של כל מתחם. הרבה יותר מכפי שנדרש בהקמה של בית קפה או מסעדה. 

בכמה כסף מדובר? את המספרים אנחנו מעדיפים לחשוף בהקשר הרחב יותר, בפגישה שבה גם נשוחח על היקפי הפעילות המתוכננים, התכנית העסקית וכל השאר.

אבל חשוב להגיד כבר בשלב הראשוני הזה- זכיין פלאג אין נדרש להשקעה משמעותית.

דרישה נוספת וחשובה שלנו ממועמד לזכיין פלאג אין היא ניסיון עסקי. האדם בו נפקיד את האחריות על המותג שלנו- זכיין פלאג אין- הוא אדם שחייב להיות עם קילומטראז' עסקי, מי שיודע לנהל ולהוביל עסק, לנהל עובדים ולרתום אותם להעניק חוויה סוחפת ללקוחות. ובקיצור- אהבת אדם, אהבה למוזיקה, כסף להשקעה וניסיון עסקי.

ומה מהצד שלנו, מה מקבל זכיין פלאג אין מהרשת?

 ובכן, גם כאן מדובר ברשימה לא קצרה. התמיכה והליווי שלנו מקיפים את הצד העסקי, הצד התפעולי והצד השיווקי.

הליווי העסקי כולל הגדרה של איזור הפעילות הרצוי ואיתור הנכס המתאים.

הליווי התפעולי כולל, בין היתר, עיצוב ובנייה של המתחם,  הגדרות נהלי העבודה בו, הדרכות לעובדים ולמנהלים, ייעוץ קולינרי ובניית תפריט מתאים, רכש, ניהול מלאי וכיוצא בכך.

הליווי השיווקי הוא מקיף ביותר – למעשה, כל המערך השיווקי של הקבוצה עומד לרשות המתחם שלך כזכיין פלאג אין ומסייע לקדם אותו- בפרסום ארצי ומקומי, בפעילות שיווקית אינטרנטית ודיגיטלית, בייזום מבצעים ובקידומי מכירות, בניהול מועדון החברים שלנו, בדיוורים ישירים וביוזמות נוספות.

צרו איתנו קשר

ההודעה נשלחה בהצלחה

שליחת ההודעה נכשלה,
אנא נסה שנית